DLACZEGO MĘŻCZYŹNI MAJĄ GORZEJ NIŻ KOBIETY!?

Brutalna męska prawda bez cenzury i bez znieczulenia. Może boleć, naprawdę. Więc jeśli jesteś pi.zdą, to lepiej odpuść sobie czytanie tego artykułu..

Czytałem na profilu uduchowionej kobiety taki oto wpis:

„Mężczyzna oparciem, stabilnością, skałą
Kobieta namiętnością, zmiennością, falą.”
(Koniec cytatu)

W czym widzę tutaj problem? W stereotypowym i nierównym podziale ról płciowych. Oparcie, stabilność, skała – same te słowa, które nie są kojarzone z nowoczesnym, sojowym gogusiem o progresywnych poglądach, ale raczej z archetypem patriarchalnego jaskiniowca. To kobiety w końcu chcą facetów miłych, czułych i troskliwych, czy raczej silnych, brawurowych i samczych?

Poza tym wyrażenie: „oparcie, stabilność, skała” oznacza dla mężczyzny ni mniej ni więcej obowiązki, obowiązki i jeszcze raz obowiązki. I to te bardzo trudne i upierdliwe, wymagające wiele siły, samodyscypliny, hartu ducha, wytrzymałości, stabilności psychicznej, ekstrawertyzmu i tak dalej.

A kobieta? Może być sobie zmiennością, falą. Wymagania wobec niej są inne, mniejsze. Ba, to kobiety mają większe wymagania względem mężczyzn.

Różne męskie społeczności buntują się przeciwko „czarnemu matriarchatowi”, który teraz coraz bardziej daje się we znaki. Szczególnie w młodszym pokoleniu (u osób poniżej 30 roku życia). Tłumaczą, że kobiety  też powinny być bardziej inicjatywne, zamiast tylko oczekiwać, że ich partner będzie je prowadził (niczym ojciec córkę). Twierdzą oni, że płeć piękna powinna mieć podobny wkład w relację, zamiast mnożyć oczekiwania i wymagania, dodając do tego oczywiście nieustającą krytykę.

Ja jednak przejrzałem prawa tego świata i widzę to nieco inaczej, niż męskie społeczności. I wcale nie jest mi do śmiechu. Tak jak mówiłem, prawda będzie boleć.

Otóż rosyjski mistyk, Dymitr Trocki, opisał jedną z zasad tej planety, która ma żeńską matrycę (czyli żeński rdzeń zarządzający), a pierwiastek męski pełni jedynie rolę służebną wobec żeńskości. Wg niego, w naturze kobieta ma już na starcie 6 razy większą wartość od mężczyzny, ponieważ ona może urodzić dziecko, a facet nie.

Dalej: wprawni obserwatorzy damsko – męskiego matrixa dodaliby jeszcze, że każdy facet ma taką czarną dziurę w postaci wiecznie niezaspokojonego popędu seksualnego. To zmusza go do szukania towarzystwa kobiet, co kończy się dziećmi i bardzo ciężką pracą na nie. A przecież taki osobnik płci męskiej mógłby spokojnie medytować na zielonej trawce jak Budda, lub jak Diogenes olać ten zakłamany świat i mieszkać w beczce. No ale niestety, natura to przewidziała, i aby do tego nie dopuścić, celowo okaleczyła emocjonalnie mężczyzn, dając im silny popęd seksualny i konieczność jego ciągłego neutralizowania z kobietami. Z kolei kobiety tego tak nie odczuwają, radzą sobie bardzo dobrze nawet wtedy, jak długo nie mają seksu. Wiedzą, jak działają na mężczyzn, więc dyktują zaporowe warunki za seks.

Koniec końców, żeński noworodek rodzi się na poziomie plus 6, z kolei noworodek męski ma przy narodzinach poziom 0. Więc kobieta jest prawdziwą kobietą, bo się urodziła. Po prostu nią jest i nie musi tego udowadniać.

Za to facet na miano prawdziwego mężczyzny musi sobie zasłużyć. I to zasłużyć bardzo ciężką pracą.

Jeśli mężczyzna chce dojść do poziomu plus 1, to musi wykazać się urodą, przystojnością. A o to dziś trudno, bo kobiety są wybredniejsze od facetów, jeśli chodzi o urodę. Kobietom podoba się mniejszość mężczyzn, zaś mężczyznom podoba się większość kobiet. Dlaczego wygląd mężczyźny jest tak ważny? Bo tajemnicą poliszynela, ukrywaną przez kobiety jest to, że dla nich wygląd liczy się bardziej, niż dla nas. Jeśli facet się kobiecie nie spodoba, to to zwyczajnie nie zadziała.

Dalej: poziom plus 2. Facet na niego wchodzi wtedy, gdy wykazuje się męskoscią, siłą, byciem twardym jak skała, nieugiętym, bardzo stabilnym psychicznie, ekstrawertycznym i otwartym. A także nieco łobuzowatym i draniowatym. To inaczej cechy psychiki samca alfa.

Poziom plus 3 – osiągasz go wtedy, jeśli masz wykształcenie (wyższe), odpowiednio duże zarobki (najlepiej pięciocyfrowe), zgromadzone graty które po śmierci i tak oddasz (dobry samochód, mieszkanie, działkę nad jeziorem). Czyli ogólnie, pozycję w społeczeństwie. W kwestii wykształcenia, to trzeba dodać, że dla mężczyzny jedyne sensowne kierunki studiów to np: budowa maszyn, mechatronika, budownictwo, automatyka i robotyka, inżynieria chemiczna i procesowa, i tak dalej. Są to kierunku ścisłe, ekstremalnie trudne. Innych opcji za bardzo nie ma, chyba że taki gość chce zostać bezrobotnym z dyplomem. A to dziś bardzo modne, cholera wie czemu. O szkołach policealnych z litości nawet nie wspomnę.

Poziom 4 plus – dopiero gdy masz już poprzednie trzy poziomy (urodę, męskość samca alfa jak i dobrobyt wynikający z wykształcenia), to możesz wykazywać pewne inne cechy. Takie jak: wrażliwość, dobre serce, czułość, empatia, współczucie, dobre traktowanie kobiety, branie pod uwagę jej potrzeb. Czyli wszystko spod znaku „dobry, wrażliwy chłopak.” Jeśli nie masz już osiągniętych pierwszych 3 poziomów, to nie licz na to, że kobieta doceni te empatyczne cechy – to tak nie działa. Faceci popełniają ten podstawowy błąd, myśląc, że samo dobre serce i sprawienie jej raju na Ziemi wystarczy. Otóż nie, wcale nie wystarczy.

Kolejny, piąty poziom to rozumienie głębokiej filozofii, metafizyki, ezoteryki i spraw duchowych. To życie alternatywne i antysystemowe. Drogi buntowniku – świat, społeczeństwo, wkur.wiający koleżki z pracy, ciotki-klotki czy teściowie przestaną się czepiać Twoich teorii spiskowych lub duchowych, jeśli będziesz miał urodę, charyzmę samca alfa i Lambo w garażu swojej willi. A jeśli masz urodę polskiego Mirka, zażywasz Bioxetin na stany lękowe, bo daleko Ci do siły macho, a do pracy jeździsz starym Golfem, i jeszcze masz czelność powiedzieć, że społeczeństwo się myli, a katolicyzm nie ma racji, bo prawda jest tylko w ezoteryce.. To ludzie zaraz Ci dadzą po łapach. I to mocno, oj mocno!  Elon Musk może mówić kocopoły i ewidentne brednie, bo ma miliardy na koncie. Ty gdybyś wypowiadał się w podobny sposób, to zabraliby Cię na przymusową obserwację do psychiatryka. On może, bo ma kasę. W kur.wę dużo kasy. Ty nie możesz. Jarzysz już?

Poziom szósty, czyli dopiero zrównanie do tego, z czym kobieta się już urodziła.    Jest to level czysto hipotetyczny – illuminaty i maga, władającego myślami, czarami, czasem i przestrzenią. A także światem i kosmosem.

Czy taki mężczyzna istnieje? Nietrudno się domyśleć, że nie. Ale natura (matka natura, czyli znowu baba ), co rusz stawia przed ludźmi zadania nie do wykonania. I nikogo to nie obchodzi.

A kobieta, która już jako noworodek ma poziom plus 6? Skończy podstawówkę, potem jakieś liceum, studia z filologii hiszpańskiej, praca w firmie, gdzie jest wymagany język hiszpański.. Do tego kilka kursów, liczne znajomości, fajne, imprezowe życie, mieszkanie na przedmiesciach z pomocą rodziców.. I co? I już jest na poziomie plus 23.

Tak więc teorie sobie, a życie sobie. Coraz liczniejsza grupa mężczyzn zaczyna się zastanawiać, po co im cały ten cyrk. Kiedyś nie było antykoncepcji i możliwości życia w związku bez ślubu, jak i nie było leków typu SSRI tłumiących popęd (popularnych u niektórych osób z kręgu MGTOW). Więc nie było wyjścia. Teraz wyjście i możliwość wyboru jest.

Autor: Jarek Kefir Bez Cenzury

❤️ WAŻNA INFORMACJA: Prowadzę stronę jarek-kefir.com już od 2011 roku. Strona utrzymuje się z dobrowolnych darowizn czytelników. Nie organizuję szemranych warsztatów, na których mówi się o czarach-marach i jeszcze trzeba za to płacić. Wolę mówić prawdę prosto z mostu, często prawdę niepopularną, niechcianą. Szerzę świadomość i mam nadzieję, że przyniesie to coś dobrego. Nie wprowadzam płatnych treści. Chcę by moje publikacje były dostępne dla każdego. Jeśli cenisz moją pracę, to możesz wspomóc finansowo moje publikacje i utrzymanie strony na serwerze.

Możliwości wsparcia moich publikacji:

➡️ Na konto bankowe:

Dla: Jarosław Adam
Numer konta: 16102047950000910201396282
Tytułem: Darowizna

➡️ Wpłacającym z zagranicy potrzebne są także te dane:
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
IBAN: PL16102047950000910201396282

➡️ Na Pay Pal: Kliknij poniższy link:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=QFQ8UFRVAKUCG

6 myśli w temacie “DLACZEGO MĘŻCZYŹNI MAJĄ GORZEJ NIŻ KOBIETY!?

    1. Ja nie piję monsterków, i zmodyfikowałem kilka innych rzeczy, by naprawić neuroprzekaźnictwo. Sprawa z histaminą, GABA i tarczycą jest przerąbana. Ale efekty już są, zobaczę dalej.

  1. Drogi Jarku.. przedstawiasz punkt widzenia. Zapewniam Cię że istnieje równoważna ilość argumentów przeciwnych Twym rozważaniom. Jakże punktuje się kobiety?
    Pierwszych kilka punktów z brzegu:

    Ad. Popęd seksualny
    Mężczyzna pragnący seksu to? -„Normalny mężczyzna”, oczywiście. Kobieta pragnąca seksu to? -Piii…….. . A w najlepszym razie „krejzolka” nie nadająca się na matkę twoich dzieci.

    Dalej, hm.. na przykład: doświadczenie w zwiazkach.
    Mężczyzna doświadczony to? -To mężczyzna mądry, mający przewagę, to „pan” w związku, macho, bóstwo, uwodziciel.
    Kobieta mająca doświadczenie? -..
    …….. . Z pewnością nie materiał na żonę. Zużyta jest.

    Ale może delikatniej. Weźmy: doświadczenie życiowe takie, obojętne w czym.. w podróżach, o.
    Mężczyzna? -No Obieżyświat! Wiatr we włosach, fascynujący dla większości kobiet i taki woolny!
    Kobieta po wielu podróżach? -Yym.. no, ciekawe, ciekawe, można jej ewentualnie posłuchać z chwilkę. Co bardziej otwarci na świat mogą rzec słowo uznania, ale w związku? Kobieta, która doświadczyła, widziała więcej niż mężczyzna?? Nie. Do związku tu nie dojdzie. Toż to godzi w męskie ego. Nie do zniesienia. Znajdź mężczyznę, który nie wolałby dziewczyny, której to ON będzie opowiadał o dalekich krajach, jej- patrzącej z otwartą.. no z otwartymi szeroko oczami, dajmy na to.

    Pomówimy o zdecydowaniu? No cóż, dobrze 😂.
    Kim jest zdecydowany mężczyzna? Pisałeś – obiektem pożądania.
    A zdecydowana kobieta? -To proste: obiektem od którego należy UCIEKAĆ. 🤣 Jak najszybciej. Mogłaby uwięzić biednego mężczyznę, nie daj Boże zobowiązać go, dać mu siebie i poprosić o to samo. Niedopuszczalne. Włos mężczyzny jeży się na samą myśl.

    Od wykształconej kobiety też należy uciekać, oczywiście. Mogłaby wprawić mężczyznę w zakłopotanie.

    Powiedz teraz: Czy to dziwne że większość kobiet udaje głupie ? (lub w skutek długiego udawania już nie udaje)
    Jaki sens dla większości kobiet ma wykształcenie, dobrze płatna praca, Majbach? Żeby wpedzić mężczyznę w kompleksy i przekreślić swoje szanse na związek? Mądra-źle. Głupia-mozna się pośmiać lub powywyższać. Fajnie mają z głupimi ci faceci.
    Ładna? -„Ma wszystko darmo!” Brzydka? -„Ale maszkara” (i w brech).

    Oj, nie mnożymy tych punktów, chyba że hobbystycznie.

    Może chodzi w tym wszystkim tylko o równowagę w ubolewaniu nad sobą. No i o to żeby się nie nudzić, tylko uprawiać hobbystyczne dyskusje, choćby po nocy 😛

    1. Bardzo celnie i rzetelnie widać że podeszłaś do sprawy po męsku ✋😂 ale najważniejsze w tym wszystkim jest to aby istniały argumenty przeciwstawne. Jak niby wykształcona kobieta mogłaby wprawić w zakłopotanie mężczyzne i o jakim tu mowimy wykształceniu, przedszkolnym, wyższym, archeolog, pilotka samolotu, kierowca tira?

  2. Jarek ma w wiekszosci racje. Moje obserwacje nie sa inne. Obserwuje duzo i znam sporo osob, ktore sa glownie w kategorii klasa srednia plus. Tutaj jest prawie zawsze ten sam schemat.
    Faceci, ktorzy ogarniaja sprawy domowe, zawodowe, dzieci itd. nie beda dostatecznie zajebisci. Tutaj bedzie nudny taki egzemplarz po jakims czasie. Nie bedzie dostatecznie walczyl o samice, uwodzil, zaskakiwal. Jak ma kurwa zaskakiwac jak ogarnia od rana dzieci (ubierac, najesc, do szkoly/przedszkola zawiezc), w pracy – bo jest wysokiej klasy specjalista cenionym na calym swiecie – tez nie siedzi i nie patrzy na pierdoly, tylko ma cisnienie bo dostaje 6kEUR miesiecznie i cos za to jednak musi zrobic. Jak wroci skolowany bo ma 5 projektow na glowie kazdy po 100mlnEUR do ogarniecia to ma prawo sie zajac dziecmi, zrobic jesc na jutro do szkoly, do pracy, ogarnac bo zmywarka znowu nie wypompowuje wody, sprzatanie, czasem praca domowa dzieci. Kanape to ja widze jak ja sprzatam w domu!!! Nic to, ze czesto robi cos sam z siebie, zeby odciazyc zone, to nie jest doceniane bo „tez tu mieszkasz”. Za to wszelkie niespelnienia woli zostana zapamietane i wypomniane. Nie zrobiles jeszcze, miales wyslac, nie pomalowales… Po calym dniu „na dzialaniu” to tylko wypic wino i isc spac.
    Przyslowiowy babiarz i ogolnie koles do „wyzszych celow stworzony”, nie brudzacy sie wsadzaniem naczyn do zmywarki bedzie uwodzil, doprowadzal do szalenstwa, wspanialy bedzie. Rozwiedzie sie nawet z zona i zostawi u niej dwojke dzieci. Po to, zeby kochanke potem zdradzac na lewo i prawo z innymi kochankami. To historia z zycia wzieta. On tam sie wysypia i ma czas, zeby dbac o siebie. Sport regularnie, jakies kurwa kosmetyczki inne rzeczy. Kochanka dostaje wariacji umyslowej ale nadal przy nim tkwi. Sledzi go, przeszukuje mejle, wiadomosci. Podszywa sie pod kogos innego i sprawdza… i nadal tkwi. Taki jest zajebisty. Dzieci „wychowuje” czasem w weekend. Czyli w tej zajebistosci rozjebal zalozona przez siebie rodzine, zdradzal zone na lewo i prawo, a ona dla swietego spokoju i kasy tego nie widziala. Potem rozwala innej pani baniak bo ona mysli o stalym z nim zwiazku ale jego zajebistosc nie pozwala. Takich kurwa kobiety lubia! Leca na nich jak muchy do gowna. A tych zlotych raczek i starajacych sie to … aaa no nudno z takimi.
    Co pozadny facet musi ogarnac, zeby tak po prostu byl seks? Nawet jesli zona akurat ma ochote. Niby ma, ale… nie tak, nie zaskakujesz, nie pozadasz dostatecznie, nie szalejesz… KURWA NIE ZDRADZASZ to jest to. Jakby konkurencja ciagle latala za takim panem to nagle by sie dalo gdzie popadnie w co popadnie. Ale nie… niech sie pomeczy najpierw. To tez czesty schemat. Konczy sie na tym, ze niektorzy moi znajomi maja 11 krzyzykow w kalendarzu ROCZNYM, kiedy uprawiali seks z zona. Wlasna zona.

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.